Today’s Information

6/recent/ticker-posts

This Toyota Supra is able to drift without a driver [Video] |Today's Information

·         This Toyota Supra is able to drift without a driver:

ٹویوٹا کا یہ سوپرا بغیر ڈرائیور کے چلا سکتا ہے [ویڈیو]:

Today's Information

ایک حالیہ پیشرفت میں ، ٹویوٹا جی آر سوپرا کی دوڑ سے منسلک ایک ویڈیو کی ویڈیو اسکائڈ پیڈ پر پھیلی جب وہ مصنوعی ذہانت (اے آئی) سوفٹویئر کے سوا پہیے کے پیچھے کوئی نہیں بچا تھا۔

برطانیہ کے کار میگزین کے ایک مضمون کے مطابق ، ٹویوٹا نے ریاست ہائے متحدہ امریکہ میں اسٹینفورڈ یونیورسٹی کے ساتھ ایسی ٹیوٹا سوپرا تصور کرنے کے لئے فوج میں شمولیت اختیار کی ہے جو AI کا استعمال کرتے ہوئے خود ہی جاتی ہے۔ اطلاعات کے مطابق ، مذکورہ منصوبے کا مقصد ڈرائیور امداد کی جدید خصوصیات کو ترقی دینا ہے۔

خود بہتی سپرا پروٹو ٹائپ اسٹینفورڈ یونیورسٹی اور ٹویوٹا ریسرچ انسٹی ٹیوٹ (ٹی آر آئی) نے مشترکہ طور پر تیار کیا ہے۔ سابقہ ​​خود بہتی ہوئے ڈیلورین ڈی ایم سی -12 کو 2019 میں تیار کرنے کے لئے بھی جانا جاتا ہے۔

 

مضمون میں یہ بھی شامل کیا گیا ہے کہ ٹیوٹا ریسنگ ڈیپارٹمنٹ (ٹی آر ڈی) کا خود بہتی سپرا کی ترقی میں بھی ہاتھ تھا۔ تاہم ، انہوں نے ٹی آر آئی اور اسٹینفورڈ یونیورسٹی کو اپنی مدد سے متعلق کوئی تکنیکی تفصیلات شیئر نہیں کیں۔

سپرا میں ملازمت والی AI-TEK ایک پیشہ ور ڈرفٹر کے ڈرائیونگ طریقوں کی نقل تیار کرتی ہے اور ان کو کار سے بڑھنے اور ڈرائیونگ کے جدید طریقے سے چلانے کے لئے استعمال کرتی ہے۔ ڈویلپرز کا کہنا ہے کہ یہ سیکھے ہوئے سلوک بعد میں ٹویوٹا کے خود سے چلانے والی سبھی ٹیک میں شامل کیے جائیں گے ، جس کی وجہ سے اور جب ضرورت پیش آئے تو کاروں کو خود ہی حادثے سے بچنے میں مدد ملے گی۔

مذکورہ ترقی پر تبصرہ کرتے ہوئے ، ٹی آر آئی کے ایک نمائندے نے بتایا ،

 

اس پروجیکٹ کے ذریعہ ، ٹی آر آئی جدید ترین کنٹرول الگورتھم تیار کرنے کے لئے دنیا کے کچھ انتہائی ہنر مند ڈرائیوروں سے سیکھے گا جو انسانی ڈرائیونگ کی صلاحیتوں کو بڑھاوا دیتے ہیں اور لوگوں کو محفوظ رکھتے ہیں۔

 

سیلف ڈرائیونگ ٹیک کا کمال آٹوموٹو ٹکنالوجی کا ایسا عظمیٰ معلوم ہوتا ہے جسے حاصل کرنے کی خواہش ہر آٹو میکر کرتا ہے۔ اور اپنی تازہ ترین کوششوں سے ، لگتا ہے کہ ٹویوٹا جلدی میں اس مقام پر پہنچ رہا ہے۔ سیلف ڈرائیو کمال حاصل کرنے میں یہ پہلا ہوگا یا نہیں ، یہ دیکھنا باقی ہے۔

Today's Information

ٹویوٹا جی آر سوپرا کی نشوونما عام کارکردگی کی تعداد یا ہیڈ لائن لیپ ٹائم کے ذریعہ نہیں ہوسکتی ہے ، بلکہ اس پہلو پر محسوس ہونے والے احساس پر ایک یک دماغی توجہ ہے۔ طاقت ، توازن اور چستی کے جوش آمیز امتزاج کے ساتھ ، یہ شائقین کو ڈرائیونگ کی خوشی کا حتمی اظہار پیش کرتا ہے۔

ڈرائیور مرکوز کاک پٹ ، ریسنگ سے متاثرہ نشستوں اور پریمیم ٹکنالوجی کے ساتھ ، ٹویوٹا جی آر سوپرا ایک مثالی آل راؤنڈر ہے ، جب آپ چاہتے ہیں تو جی ٹی سکون فراہم کرتا ہے ، اور جب آپ کو ضرورت ہوتی ہے تو اسپورٹس کار کنٹرول۔ ایک 8.8 انچ سینٹرل ملٹی میڈیا سسٹم آپ کو نیویگیشن ، سپرا کنیکٹ (قابل اطلاق مارکیٹوں) ، میوزک اور ہینڈز فری کالز تک رسائی فراہم کرتا ہے ، جبکہ اسمارٹ انٹری اور پش اسٹارٹ سسٹم اور بڑے ، توسیع پذیر ٹرنک کی روزمرہ کی زندگی آسان ہوجاتی ہے۔

شروع سے ختم ہونے تک ، جی آر سپرا کی تخلیق کا ہر پہلو پیار کی سچی محنت تھی۔ اندر جاکر دیکھیں کہ آئیکن کی تخلیق میں کیا ہوتا ہے۔

کیا ٹویوٹا سوپرا اچھی کار ہے؟

ہاں ، 2021 ٹویوٹا سوپرا ایک زبردست لگژری اسپورٹس کار ہے۔ کارٹون ایکلیریشن ، فرتیلی ہینڈلنگ ، اور فوری اسٹیئرنگ کا سوپرا کا مرکب منحنی سڑکوں پر گاڑی چلانا دھماکا بنا دیتا ہے۔ داخلہ سجیلا اور اچھی طرح تراش دیا گیا ہے ، اور نشستیں ہر سائز کے حامل افراد کے لئے کافی کشننگ اور جگہ مہیا کرتی ہیں۔ سپرا کار اسپورٹس کار کے معیار کے مطابق بھی کافی حد تک عملی ہے۔ اس میں ایک چھوٹا سا تنے ، سیفٹی کی بہت سی خصوصیات ، صارف دوست انفوٹینمنٹ سسٹم اور ایندھن کی اچھی معیشت ہے۔ بہتر اب بھی ، پیش گوئ شدہ وشوسنییتا کے لئے سوپرا کی شرح اچھی ہے۔

Today's Information

 

بالآخر ، سوپرا کے بارے میں ناپسند کرنے کے لئے بہت کچھ نہیں ہے۔ اس میں جانے اور جانے میں عجیب بات ہوسکتی ہے ، اور اس کا عقبی نظارہ محدود ہے ، لیکن زیادہ تر سپورٹس کاروں کے بارے میں بھی یہی کہا جاسکتا ہے۔

 

آپ ہم پر کیوں اعتماد کر سکتے ہیں: تجزیہ کردہ 18 جائزے

ہم نے ٹویوٹا سوپرا کے 18 جائزوں کا تجزیہ کیا ہے ، اسی طرح ڈیٹا پوائنٹس جیسے وشوسنییتا کی درجہ بندی اور ایندھن کی معیشت کا تخمینہ ، آپ کو کار خریدنے کے بہترین فیصلے کو ممکن بنانے میں مدد کرنے کے لئے۔ اس 2021 سپرا جائزہ میں اس نسل کے تمام ماڈلز کے لئے قابل عمل تحقیق شامل ہے ، جس نے 2020 میں لانچ کیا۔

 

امریکی نیوز کی بہترین کاریں 2007 سے گاڑیوں کی درجہ بندی اور جائزہ لے رہی ہیں ، اور ہمارے عملے کو آٹو صنعت میں 75 سال سے زیادہ کا مشترکہ تجربہ ہے۔ اپنی معروضیت کو یقینی بنانے کے ل we ، ہم کار سازوں کے ذریعہ مہنگے تحائف کو کبھی قبول نہیں کرتے ، اور کوئی بیرونی فرم ہماری سائٹ پر اشتہارات کا انتظام کرتا ہے۔

اگر آپ لگژری اسپورٹس کار کی خریداری کر رہے ہیں تو آپ کو کم از کم سپرا پر غور کرنا چاہئے۔ یہ اس قیمت پر بہت ساری کارکردگی اور تطہیر پیش کرتا ہے جس کو ہرانا مشکل ہے۔ نئی انٹری لیول سوپرا 2.0 صرف، 42،990 سے شروع ہوتا ہے۔ اگر یہ اب بھی آپ کی قیمت کی حد سے باہر ہے تو ، آپ ٹویوٹا کی غیرکسپوری اسپورٹس کار: ٹویوٹا جی ٹی 86 پر غور کرنا چاہتے ہیں۔

2020 اور 2021 سوپرا ماڈل کے درمیان کچھ اہم اختلافات ہیں۔ ٹویوٹا نے 2020 کے لئے پانچویں نسل کا سوپرا لانچ کیا - دو دہائیوں میں پہلا سوپرا - اور اس میں 335 ہارس پاور کا چھ سلنڈر انجن لگا تھا۔ 2021 کے لئے ، ٹویوٹا لائن اپ میں 255 ہارس پاور کا چار سلنڈر انجن شامل کرتا ہے اور چھ سلنڈر انجن کی پیداوار 382 ہارس پاور تک بڑھاتا ہے۔ سپرا A91 ایڈیشن کی ایک محدود دوڑ کے ساتھ ہی آغاز ہوتا ہے ، اور ٹویوٹا نے 8.8 انچ یونٹ کے لئے پہلے کی معیاری 6.5 انچ انفوٹینمنٹ اسکرین کو تبدیل کیا ہے۔


ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے