ٹویوٹا
کرولا بمقابلہ ہونڈا سوک بمقابلہ ہنڈئ ایلانٹرا۔ کون سی بہترین قیمت پیش کرتی ہے؟
[موازنہ]:
![]() |
Toyota Corolla vs. Honda Civic vs. Hyundai Elantra |
کمپیکٹ
سیڈان طبقہ یا پاکستانی آٹوموٹو مارکیٹ کا سی سیگمنٹ ، طویل عرصے سے صرف دو گاڑیوں
یعنی ٹویوٹا کرولا اور ہونڈا سوک کے ذریعہ حکمرانی کرتا رہا ہے۔
بہرحال
، متسوبشی لانسر ، نسان سنی ، کیا سپیکٹرا ، اور شیورلیٹ اوپٹرا جیسی گاڑیاں گذشتہ
دو دہائیوں میں اس طبقے میں مقابلہ کرنے کی کوشش کر رہی ہیں لیکن وہ اتنی زیادہ خواہش
کو راغب کرنے میں ناکام رہی ہیں جتنا پاکستانی آٹوموبائل صنعت کے تجربہ کاروں نے۔
آخر
کار سی طبقہ کے پاس ایک تیسرا آپشن ہے۔ چھٹی نسل ہنڈائی ایلینٹرا کا پہلی بار فروری
میں پی اے پی ایس آٹو شو 2020 میں نقاب کشائی کی گئی تھی اور اس کو جدید انداز سے عوام
کی جانب سے ایک مثبت ردعمل ملا تھا۔
ایلنٹریرا
کو 21 مارچ کو ڈیبیو کیا گیا تھا اور اسے 22 مارچ کو بکنگ کے لئے دستیاب کردیا گیا
تھا ، لیکن کیا یہ اتنا مضبوط کھلاڑی ہے کہ ان سے مقابلہ کیا جاسکے؟ آئیے ہم تینوں
کا موازنہ کریں اور معلوم کریں:
بیرونی
ڈیزائن:
ٹویوٹا
کرولا:
گیارہویں
نسل کا ٹویوٹا کرولا کافی عرصے سے پاکستان میں دستیاب ہے اور اسے ہمیشہ ایک اوسط نظر
والی کار سمجھا جاتا ہے جس کی بنیادی وجہ یہ ہے کہ یہ سڑکوں پر عام نظر ہے اور پیدل
چلنے والوں کا نسبتا ڈیزائن ہے۔
یہ
جدید ایل ای ڈی پروجیکٹر ہیڈلائٹس کے ایک جوڑے کے ساتھ دستیاب ہے جس میں ڈی آر ایل
شامل ہیں جو تاریکی میں انتہائی موثر ہیں۔ سامنے میں ایک کروم گرل ہے جو ہیڈلائٹس پر
پھیلا ہوا ہے اور کار کو سجیلا نظر دیتا ہے۔ اس کے علاوہ ، ڈیزائن کافی آسان ہے۔
اطراف
میں 16 انچ مصر کے پہیے ، جسمانی رنگ کے دروازے کے ہاتھ ، اور آسانی سے ڈیزائن کردہ
دروازے ہیں جو صاف نظر ڈالنے میں معاون ہیں۔
پیٹھ
میں ایک ہموار ڈیزائن بھی ہے جو لطیف شکل میں اضافہ کرتا ہے ، لیکن ٹرنک کے ڑککن پر
کروم ٹرم ٹکڑا اور ٹیل لائٹ کا نیا ڈیزائن پیچھے کا پاپ بنا دیتا ہے۔
کرولا
کو ایک ’’ ایکس ‘‘ نمائش پیکیج کے ساتھ پیش کیا گیا ہے جس کے تحت اس میں بمپر ایکسٹینشنز
اور کچھ داخلہ اپ گریڈ دیئے گئے ہیں جو مجموعی طور پر ڈیزائن میں رعب ڈالتے ہیں۔ تاہم
، کوئی یہ استدلال کرسکتا ہے کہ X پیکیج اس کے صاف ستھرا
اور ٹھیک ٹھیک انداز اور کردار سے سمجھوتہ کرتا ہے۔
ہونڈا
سوک:
اس
کے جاپانی حریف کے برعکس ، ہونڈا نے سوک کے ڈیزائن کے ساتھ مخالف سمت اختیار کی ، اور
گاڑی تیز لکیروں اور اسپورٹی اسٹائل اشارے سے بھری ہوئی ہے جس کا مقصد زیادہ پرجوش
بھیڑ کی اپیل کرنا ہے۔
فرنٹ
میں پروجیکٹر یا ایل ای ڈی ہیڈلائٹس کی ایک تیز جوڑی (مختلف حالت پر منحصر ہے) ، ایک
بولڈ فرنٹ گرل ، اور تیز لائنوں کے ساتھ ایک مخصوص بونٹ ڈیزائن ہے۔
اطراف
میں ایک اسپورٹ بیک نما ڈیزائن ہے جس میں ایک جھپٹ پونچھ اور چیکنا پروفائل ہے جو تیز
لکیر کے ساتھ اور بھی زیادہ جارحانہ نظر آتا ہے جو ان کے آس پاس کاٹ دیتا ہے۔ 16 انچ
مصر کے رمز بھی ڈیزائن کے کھیل کود میں اضافہ کرتے ہیں۔
استرا
تیز ڈیزائن تیز ٹیل لائٹس کی ایک جوڑی کے ساتھ ، ایک جارحانہ بمپر ڈیزائن جوڑے والے
عکاسوں اور جعلی وینٹوں کے ساتھ ، اور ایک مختصر دم ہے جو اسپورٹی 4 ڈور کوپ کا تاثر
دیتا ہے۔ سوک کی اسپورٹی اور جدید نگاہ۔
ہنڈئ
ایلینٹرا:
ایسا
لگتا ہے کہ ہنڈئ نے 6 ویں نسل کے ایلینٹر کے ساتھ کھیل اور خوبصورت کے مابین توازن
قائم کرنے کی کوشش کی ہے۔ اس کار میں پچر کی طرح ہیڈلائٹ ، فرنٹ بمپر ، فرنٹ گرل ،
اور ٹیل لائٹ ڈیزائن شامل ہیں جو اس کے ہموار اور گول سیلوٹ کو پورا کرتی ہیں ، جس
کی وجہ سے یہ کافی خوبصورت نظر آتی ہے۔
ہیڈ
لیمپس متحرک ایل ای ڈی کواڈ پروجیکٹر ہیں جن میں سامنے کو بڑھانے کے ل sharp تیز ، سہ رخی دن کے
وقت چلانے والی لائٹس شامل ہیں۔ ان دنوں آٹومیکرز کے مابین موجودہ رجحان کے بعد ، ایلنٹرا
میں ایک بہت بڑی ہیکساگونل فرنٹ گرل پیش کیا گیا ہے جو اسے کچھ پختہ یقین دلاتا ہے۔
اگرچہ
ضمنی علامتیں ضم شدہ اشارے کے ساتھ ضمنی عکس دکھاتی ہیں ، لیکن سب سے زیادہ قابل توجہ
جمالیاتی عنصر کروم ڈور ہینڈلز ہے جو ایلینٹرا کو باقاعدہ شکل دیتے ہیں۔ دروازے کے
ہینڈل میں سرایت کرنے والی لائٹس ایسی ہیں جو کار کو اونچائی کا احساس دلاتی ہیں جبکہ
اندھیرے میں بھی مفید ثابت ہوتی ہیں۔
پچھلی
طرف بمپر کے نچلے حصے میں صاف ، چیک مارک کے سائز کے عکاسندگان کے ساتھ ٹیل لائٹ ڈیزائن
کا جدید ڈیزائن ہے۔ اس کار میں چھت پر شیشے کا اینٹینا بھی شامل ہے جس میں اسے بہتر
درجہ بندی دینے کے علاوہ بہتر ریڈیو سگنل بھی حاصل کیے گئے ہیں۔
مجموعی
طور پر ، 6 ویں نسل ہنڈئ ایلینٹرا ایک مضبوط نظر آنے والی پالکی ہے جو ایک نسل کی عمر
کے ہونے کے باوجود ایک جدید نظر سے کہیں زیادہ ہے۔
داخلہ
لے آؤٹ:
ٹویوٹا
کرولا:
داخلہ
صاف اور پرکشش طریقے سے بچھا ہوا ہے ، لیکن اس کی قیمت نقطہ پر غور کریں تو ، یہ بہت
زیادہ پلاسٹک سے بھرا ہوا ہے۔ اسٹیئرنگ وہیل پر ، اور دوسرے مقامات پر سنٹرل اسٹیک
کے چاروں طرف چاندی اور پیانو سیاہ ٹرم ٹکڑے ٹکڑے کر کے اندرونی حصے میں قدرے زیادہ
سجیلا نظر ملتے ہیں۔
نشستیں
چمڑے سے ملبوس ہیں ، اور بیٹھنے کی پوزیشن تیزی سے زاویہ ہے۔ یہ کیبن اتنا وسیع ہے
کہ یا تو پانچ (دو بالغ اور تین بچے) یا چار بالغ افراد کے ایک نوجوان کنبے کو آرام
سے سکون ملے ، لیکن چھ فٹ لمبائی والے مسافر پچھلی نشست میں ناکافی ہیڈ روم سے جدوجہد
کرسکتے ہیں۔
بوٹ
کی جگہ 470 لیٹر ہے ، جو یاریس کی بوٹ صلاحیت 476 لیٹر سے کم ہے۔
ہونڈا
سوک:
یہاں
، سوک سپیکٹرم کے ’جدید ترین نہیں‘ آخر پر قائم ہے۔ اگرچہ تعمیر کا معیار اور ماد
.ے کو معقول حد تک اچھی طرح سے رکھا گیا ہے ، لیکن داخلہ کا ڈیزائن کئی نسلوں پرانا
بن کر سامنے آیا ہے۔ لے آؤٹ آسان اور بدیہی ہے جس میں ڈرائیور اور مسافر کی براہ راست
نظروں میں موجود تمام مناسب عناصر ہیں۔
پچھلی
نشستیں یہاں تک کہ ہیڈ روم کے لحاظ سے گنجائش ہیں ، گاڑی کے پچھلے طرف نیچے کی طرف
چلنے والے ڈیزائن کے باوجود۔ چونکہ پچھلے حصے میں فرش کے وسط میں کوبڑ ہے اور درمیانی
نشست تھوڑی اونچی جگہ پر رکھی گئی ہے ، لہذا درمیانی مسافر طویل سفر میں آرام سے راضی
نہیں ہوگا جب تک کہ وہ چھوٹا بچہ نہ ہو۔
بوٹ
کی جگہ 355 لیٹر ہے ، جو چھوٹا لگتا ہے کیونکہ سوک کافی بڑی کار ہے۔
ہنڈئ
ایلینٹرا:
اگرچہ
اس میں بہت ساری خصوصیات ہیں ، ایسا لگتا ہے کہ داخلہ کا ڈیزائن کافی قدیم ہے ، خاص
طور پر جب 7 ویں نسل کے ایلینٹرا کے مقابلے میں جو ابھی دنیا بھر میں ریلیز ہوا ہے۔
اس
کے علاوہ ، ایلینٹرا کا ایک چھوٹا اور معمولی داخلہ ہے جس میں کافی ٹیک کی خصوصیات
اور صاف ستھری جمالیات جیسے سلور ٹرم ، کریم اور سیاہ چمڑے ، پینل اور سیٹیں ، ایک
سمارٹ آلہ کلسٹر ، اور ایک سادہ اور صارف دوست مرکز ہے کنٹرول اسٹیک۔
ایلانٹرا
ایک اعتدال پسند کمرے ہے۔ تاہم ، چونکہ یہ ایک کمپیکٹ پالکی ہے ، اس کے پچھلے حصے میں
دو مکمل طور پر بڑھے ہوئے بالغوں کے لئے کافی جگہ ہے۔ یہ پچھلے حصے میں تین مسافروں
کو بھی بٹھا سکتا ہے ، لیکن صرف مختصر فاصلوں کے لئے۔
اس
کے تنے کی گنجائش 407 لیٹر ہے ، جو کار کے مجموعی سائز کو مد نظر رکھتے ہوئے بھی زیادہ
بڑی نہیں ہے۔
وزن
اور طول و عرض:
یہ
دیکھتے ہوئے کہ یہ تینوں گاڑیاں سی سیگمنٹ کمپیکٹ سیڈان ہیں ، ان کے پاس کچھ اسی طرح
کا تناسب ہے۔ یہاں ان کے تناسب کے بارے میں معلوم ہے:
کارکردگی:
ٹویوٹا
کرولا:
کرولا
کو انجن میں سے ایک میں سے ایک متبادل کے ساتھ کیا جاسکتا ہے - بنیاد 1.6 لیٹر ، قدرتی
طور پر خواہش مند ، 4 سلنڈر والا پیٹرول انجن جو 120 HP اور 154 Nm ٹارک بنا دیتا ہے ،
یا اس سے بڑا 1.8 لیٹر ، قدرتی طور پر خواہش مند ، 4-سلنڈر پیٹرول انجن ہے۔ 138 HP ، اور 173 Nm کا ٹارک بناتا ہے۔
سابقہ کو
5 اسپیڈ دستی یا 4 اسپیڈ آٹومیٹک سے ملایا جاسکتا ہے ، اور بعد میں 6 اسپیڈ دستی یا
7 اسپیڈ سی وی ٹی خودکار ٹرانسمیشن کے ساتھ ملایا جاسکتا ہے۔
معطلی
سیٹ اپ میں سامنے کے مک فیرسن اسٹرٹس اور پیٹھ میں ٹورسن بار کوئل-اسپرنگ معطلی پر
مشتمل ہے۔ سامنے والے حصے میں اینٹی لاک بریکنگ سسٹم (اے بی ایس) ٹکنالوجی ، اور پچھلے
حصے میں ٹھوس ڈسکس کے ذریعہ بھی ہواد دار ڈسک بریک ہیں۔
1.6
کی دعوی کردہ ایندھن کی معیشت 12 کلومیٹر / لیٹر اور 14 کلومیٹر / لیٹر کے درمیان ہے
، اور 1.8 کا دعوی کیا گیا ہے کہ وہ 9 کلومیٹر / لیٹر اور 13 کلومیٹر / لیٹر کے درمیان
ہے ، جو کرولا کے انداز کے لحاظ سے مختلف ہوسکتا ہے کارفرما ہے
ہونڈا
سوک:
سوک
کو دو انجن میں سے ایک آپشن بھی حاصل کیا جاسکتا ہے - بنیاد 1.8 لیٹر ، قدرتی طور پر
خواہش مند ، 4 سلنڈر پیٹرول انجن جو 138 HP اور 169 Nm ٹارک بنا دیتا ہے ،
یا زیادہ طاقتور 1.5 لیٹر ، ٹربو چارجڈ ، 4 سلنڈر پٹرول انجن جو صحتمند 173 HP اور 220 Nm ٹارک بناتا ہے۔ دونوں
انجنوں کو 7 اسپیڈ سی وی ٹی آٹومیٹک ٹرانسمیشن سے ملا دیا گیا ہے۔
کار
کی معطلی سیٹ اپ میں سامنے کے مک فیرسن اسٹرٹس اور پچھلے پر ملٹی لنک کوئل-اسپرنگ معطلی
پر مشتمل ہے۔ سوک میں اینٹی لاک بریکنگ سسٹم (اے بی ایس) ٹکنالوجی کے ساتھ چاروں پہیئوں
پر ڈسک بریک بھی ہوادار ہے۔
1.8
کی فیول کی معیشت کا دعوی 12 کلومیٹر / لیٹر اور 14 کلومیٹر / لیٹر کے درمیان ہے ،
اور 1.5 ٹربو کا دعویٰ 9 کلومیٹر / لیٹر اور 13 کلومیٹر / لیٹر کے درمیان ہے۔
ہنڈئ
ایلینٹرا:
گاڑی
میں صرف ایک انجن کا آپشن ہوسکتا ہے - ایک 2.0 لیٹر ، قدرتی طور پر خواہش مند ، 4 سلنڈر
پٹرول سے چلنے والا انجن 6 اسپیڈ آٹومیٹک ٹرانسمیشن سے ملایا گیا جو تقریبا 154 HP اور 195 Nm ٹورک پیدا کرنے کی
صلاحیت رکھتا ہے جو کافی ہے قدرتی خواہش مند انجن کیلئے متاثر کن۔
ایلینٹرا
میں چاروں پہیوں پر اینٹی لاک بریکنگ سسٹم (اے بی ایس) ، ایک الیکٹرانک بریک فورس ڈسٹری
بیوشن (ای بی ڈی) ، اور بریک اسسٹ (بی اے) ٹکنالوجی کے ذریعہ ڈسک بریک کو ہوا دے دیا
گیا ہے۔ معطلی کے سیٹ اپ کے بارے میں ، اس کے سامنے میں میکفرسن اسٹرٹس اور عقبی حصے
میں ٹورسن بار کنڈلی-بہار معطلی ہے۔
اس
کی ایندھن کی معیشت 12 کلومیٹر / لیٹر سے 15 کلومیٹر فی لیٹر کے درمیان ہونے کا دعویٰ
کیا جاتا ہے جو قدرتی طور پر خواہشمند 2000 سی سی انجن کے ساتھ ایک امید پسند شخصیت
ہے۔
چشمی
اور خصوصیات:
سب
سے اوپر کی مختلف حالتوں کے درمیان یہ موازنہ صرف ان خصوصیات کی مکمل حد کا تعین کرنے
کے لئے ہے جو وہ پیش کرتے ہیں۔ تینوں کے چشمی اور خصوصیات مندرجہ ذیل ہیں:
قیمت:
اگرچہ
تمام حریف کافی یکساں طور پر مماثل ہیں ، لیکن صرف ایک ٹرم لیول ہونے کی وجہ سے ایلنٹرا
کا بہت بڑا نقصان ہے۔ تینوں کاروں کے تمام ٹرم لیول کی قیمتیں درج ذیل ہیں:
- Toyota Corolla
- 1.6 Altis X M/T: PKR. 3,219,000
- 1.6 Altis X A/T: PKR 3,369,000
- 1.8 Altis X M/T: PKR 3,555,000
- 1.8 Altis X CVT: PKR 3,705,000
- 1.8 Altis Grande X CVT Beige Interior: PKR 3,985,000
- 1.8 Altis Grande X CVT Black Interior: PKR 4,005,000
- Honda Civic
- 1.8 i-VTEC CVT: PKR 3,729,000
- 1.8 Oriel i-VTEC CVT: PKR 3,979,000
- 1.5 VTEC Turbo Oriel: PKR 4,449,000
- 1.5 VTEC Turbo RS: PKR 4,699,000
- Hyundai Elantra
- 2.0 GLS: PKR 4,049,000
نتیجہ
اخذ کرنا:
تینوں
کاریں ان کے چشموں ، خصوصیات اور پرفارمنس کے لحاظ سے ایک دوسرے کے ساتھ ملتی ہیں ،
جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ وہ ایک جیسی اقدار پیش کرتے ہیں۔ ہنڈئ مالکان دوسروں کے مقابلے
میں بہتر وارنٹی سے تھوڑا سا زیادہ فائدہ اٹھا سکتے ہیں ، لیکن اس کے علاوہ ، انتخاب
کرنے کا فیصلہ ابلتا ہے کہ مماثل خریدار مماثلت کے باوجود کس کار کو زیادہ پسند کرتا
ہے۔
یہ
بھی ہنڈئ نشاط کے ل concern پریشانی کا باعث ہونا
چاہئے کیونکہ نئی مصنوعات کو مارکیٹ میں قائم شدہ مصنوعات کو مکمل طور پر نئی اور غیر
جانچ شدہ مصنوعات کی نظرانداز کرنے کی خاطر خواہ وجہ فراہم نہیں کی جارہی ہے۔
ایلینٹرا
سے پہلے والی نئی کاریں ان کے متبادل سے کہیں زیادہ سستی تھیں یا بہتر لیس تھیں ، جس
کی وجہ سے وہ لانچ ہونے پر بڑے پیمانے پر مقبول ہوگئیں۔ ایسا لگتا ہے کہ ایلانٹرا کے
پاس ان کی اپیلوں میں سے کوئی دوسرا اس حقیقت کے علاوہ نہیں ہے کہ یہ مختلف نظر آتی
ہے۔
جب
تک کہ ایلینٹرا کو زیادہ سے زیادہ اشکال حاصل نہیں ہوں گے جو اپنے حریفوں سے سستی ہیں
یا نمایاں طور پر بہتر قیمت پیش کرتے ہیں ، اس کی قسمت مقامی مارکیٹ میں غیر یقینی
رہتی ہے جس پر جاپانی کمپیکٹ سیڈان کا غلبہ ہے جو تقریبا ایک ہی قیمت کی پیش کش کرتا
ہے ، بڑے ڈیلرشپ نیٹ ورک ہیں ، برقرار رکھنے میں آسان ہے ، اور ان کی زیادہ مضبوط پنروئچن
قدروں کی وجہ سے فوری طور پر قابل عمل ہیں۔
"ٹو
ڈےز انفارمیشن" ، 23 ما رچ ، 2021 میں شائع ہوا۔
Published in "Today's Information", March 23,
2021.
0 تبصرے
Please do not enter any spam link in the comment box.