Today’s Information

6/recent/ticker-posts

Changan Alsvin Vs. Honda City Vs. Toyota Yaris – Which is the Best Compact Sedan [Comparison] |Today's Information

 

Changan Alsvin Vs. Honda City Vs. Toyota Yaris – Which is the Best Compact Sedan [Comparison] |Today's Information

چانگن السوین بمقابلہ ہونڈا سٹی بمقابلہ ٹویوٹا یارس - کون سا کمپیکٹ سیڈان [موازنہ] | آج کی معلومات

Today's Information

اس مضمون میں ، ہم ٹویوٹا یارس کے ساتھ چانگن البسوین کی نمایاں خصوصیات اور چشمی کا موازنہ کریں گے۔ السوین مقامی سیڈن طبقہ میں ایک نیا داخلہ ہے ، کیوں کہ آج اس کی نقاب کشائی کی گئی ہے۔

پاکستانی آٹوموبائل مارکیٹ کا سب کمپپیکٹ سیڈان طبقہ طویل عرصے سے پریشانی کا باعث رہا ہے۔ ہونڈا سٹی شاید اس مخصوص طبقے کا سب سے لمبا ترین مقام ہے جبکہ دوسرے لوگ آتے ہی رہتے ہیں۔

 

یہ ایک دلچسپ اضافہ ہے ، کیونکہ خریداروں کے پاس اس زمرے میں ایک اور آپشن ہوگا۔ دریں اثنا ، یارس گذشتہ تین ماہ میں ریکارڈ اعلی فروخت کے ساتھ اپنے زمرے میں غلبہ حاصل کررہی ہے۔ ٹویوٹا کی کار یہاں تک کہ ذکر شدہ مدت میں ہونڈا سٹی اور سوک کو مشترکہ طور پر بھی فروخت کردی۔

Today's Information

 

ان دو سیڈان کاروں کے مابین مختصر موازنہ کیا جارہا ہے۔ اس آرٹیکل میں ، ہم ان کاروں کے سب سے اوپر موجود لائن مختلف حالتوں کا موازنہ کریں گے۔

Engine and Power Train:

انجن اور پاور ٹرین:

چانگن السوین میں 1480cc انجن ہے ، جو 106hp ، اور 145 Nm Torque تیار کرتا ہے۔ دریں اثنا ، یارس 1496cc انجن کے ساتھ آتا ہے ، جس کی پیداوار 106hp اور 140Nm Torque ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ السوین کا انجن سائز میں تھوڑا سا چھوٹا ہے۔ تاہم ، یہ اپنے حریف کے مقابلے میں زیادہ ٹارک اور ایک ہی ہارس پاور بناتا ہے۔

Transmission-Changan Alsvin Vs. Toyota Yaris:

ٹرانسمیشن-چینگن البسوین بمقابلہ۔ ٹویوٹا یارس:

ٹویوٹا نے یارس میں 7 اسپیڈ سی وی ٹی نصب کی ہے ، جبکہ السوین 5 اسپیڈ ڈی سی ٹی آٹو ٹرانسمیشن کے ساتھ آئے گا۔ یہ بتانا ضروری ہے کہ سی وی ٹی کے مقابلے میں ڈی سی ٹی جدید ترین ٹیکنالوجی ہے۔

Today's Information

Headlamps:

ہیڈ لیمپس:

چانگن کے السوین ایڈجسٹ ایبل ہالوجین پروجیکٹر کے سامنے والے لیمپ رکھتے ہیں ، جبکہ یارس کے سامنے میں سادہ ہیلوجن لائٹس ہیں ، جس نے اس زمرے میں السوین کو اپنا ہاتھ دیا ہے۔ مزید یہ کہ ، دونوں کاروں میں ان میں دن کے وقت رننگ لائٹس (DRLs) موجود ہیں۔

 

پارکنگ سینسرز- چانگن البسوین بمقابلہ۔ ٹویوٹا یارس:

ٹویوٹا کے ذریعہ سیڈن میں پارکنگ سینسر نہیں ہے۔ تاہم ، السوین نے اس فیچر کو پیش کیا ہے ، جو اس حصے میں کار کے لئے ایک بہترین خصوصیت ہے۔ ادھر ، دونوں سیڈان کے پاس پیچھے کیمرے ہیں۔

Sunroof:

سنروف:

چینگن نے اپنے پالکی میں سن روف لگا دی ہے ، جو پاکستان میں ان کاروں میں اتنی عام بات نہیں ہے ، جبکہ یارس یہ خصوصیت پیش نہیں کرتا ہے۔

Today's Information

 

ٹچ اسکرین سائز:

یارس کی اس میں 6.8 انچ کی ٹچ اسکرین ہے ، جبکہ السوین 7 انچ کی سکرین کے ساتھ ہے۔

 

سیفٹی-چینگن البسوین بمقابلہ ٹویوٹا یارس:

یارس اور السوین دونوں کے پاس 2 ایر بیگ ہیں جن سے وہ اس سلسلے میں برابر ہیں۔

 

کروز کنٹرول:

السوین کروز کنٹرول کے ساتھ آیا ہے ، جو بغیر کسی پریشانی کے طویل راستوں پر گاڑی چلانے کی ایک بہترین خصوصیت ہے۔ دریں اثنا ، یارس کے پاس یہ اختیار نہیں ہے۔

 

قیمت:

جب تک کہ کرولا XLI اور GLI مارکیٹ میں تھے ، وہ زیادہ تر خریداروں کے ل purchase خریداری کا پہلا انتخاب رہے ، خاص طور پر ان کی وشوسنییتا اور حیرت انگیز پنروک قیمت کے سبب۔ ان کے جانے کے بعد ، بظاہر یہ طبقہ ایک بار پھر ‘پیسے کی اچھی قیمت’ تجویز سے محروم ہے۔ ہونڈا سٹی ایک دہائی پرانی ، ننگی ہڈیوں والی کار ہے جس میں صرف کچھ اپ گریڈ ہیں جو بعد کے سامان کی دکان سے خریدی جاسکتی ہے ، جبکہ یاریس ، اگرچہ تازہ ترین ہے ، لیکن یہ سب کمپیکٹ کمپن سیڈان کے لئے بہت مہنگا ہے۔

Today's Information

 

تاہم ، اس طبقہ میں تیسرے مدمقابل کی حالیہ اندراج کے ساتھ - چانگن السوین - سبکمپیکٹ سیڈان طبقہ میں ایک نمایاں نمونہ شفٹ ہوسکتا ہے۔

السوین کو 11 دسمبر 2020 کو اپنے ڈیزائن اور خصوصیات کی بنا پر کسی حد تک قابل تحسین کار خریداروں کے لئے لانچ کیا گیا تھا۔ اس مثبت ردعمل کو برقرار رکھا گیا جب چانگن نے آلسوین مختلف حالتوں کی قیمتوں کا انکشاف کیا (بعد میں مضمون میں اس پر تبادلہ خیال کیا جائے)۔

 

یہاں یہ دیکھنا ہے کہ یہ تینوں کاریں ایک دوسرے کے ساتھ کس طرح موازنہ کرتی ہیں:

 

ڈیزائن:

ہونڈا سٹی:

پانچویں نسل کا ہونڈا شہر نسبتا famous مشہور ہے کیونکہ یہ دس سال سے زیادہ عرصہ سے پاکستان میں ہے۔ آج کل اس کی قدیم شکل کے باوجود ، جب یہ پہلی بار پاکستان میں ڈیبیو ہوئی تھی تو ، یہ ایک بہتر نظر آنے والی کاروں میں سے ایک تھی۔

Today's Information

 

جب ہر آٹومیکر ایک ہموار اور گول بند ڈیزائن کا انتخاب کر رہا تھا ، اس شہر میں استرا تیز لائنیں ، ایک جارحانہ سامنے والا پہلو ، اور ہونڈا کا ٹریڈ مارک ہنکرڈ ڈاون مؤقف تھا جس کی وجہ سے یہ ایک چیکنا پروفائل کے ساتھ اسپورٹی نظر آرہا تھا۔

جبکہ کار کا سامنے کا حص sharpہ تیز اور جارحانہ نظر آتا ہے ، لیکن اس کا عقبہ مقابلہ کے مقابلے میں مکمل ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ عقبی اختتام بدصورت ہے۔ در حقیقت ، پچھلی طرف اسی طرح کی تیز لکیریں ، قدرے متنازعہ پینٹاگونل ٹیل لائٹس ، اور ایک انوکھا رئیر بمپر ڈیزائن کار کے مجموعی سیلوٹ کو پورا کرتا ہے اور اس کی اہم خوبصورتی میں اضافہ کرتا ہے۔

ٹویوٹا یارس:

ٹویوٹا یارس نے پچھلے سال پاکستان میں عوام کی طرف سے مخلوط استقبال کے لئے آغاز کیا ، جس کی زیادہ تر وجہ اس کے متنازعہ ڈیزائن کی وجہ سے تھی۔

 

سامنے والے حصے میں ، یاریس کی گول نظر آتی ہے جو تیز ہائائیلٹ ڈیزائن کے ساتھ قدرے جھڑپ میں ہوتی ہے جس میں سامنے کے بجائے ایک بڑے حصے کا احاطہ ہوتا ہے۔ ہیڈلائٹس کے درمیان چھوٹی چھوٹی گرل ، نیچے بھاری بمپر گرل ، اور ہڈ کی غیر روایتی اونچائی سامنے کا حصہ قدرے غیر متزلزل نظر آتی ہے۔

وہی خصوصیات ضمنی طور پر مشاہدہ کی جاسکتی ہیں کیونکہ بڑا سائیڈ پروفائل اور چھوٹا ٹائر سائز بھی ایک دوسرے سے متصادم ہوتا ہے۔

چانگن السوین:

جیسا کہ کہا جاتا ہے کہ ، ‘جدید تر بہتر ہے’ ، السوین سیڈان بھی اس حقیقت سے فوائد حاصل کرتا ہے کہ یہ مقامی کمپیکٹ سیڈان طبقہ کی باقی جدید ترین کاروں سے مختلف نظر آتی ہے۔

 

السوین ایک مہذب نظر آنے والی کار ہے جس میں ایک جارحانہ اور اسٹائلش فرنٹ فاسسہ ہے۔ اس میں ایک بڑی اور مسلط کرنے والی فرنٹ گرل ، ہیڈلائٹس کی ایک تیز جوڑی ، جدید ترین ایل ای ڈی ڈی آرس ، اور ہموار فرنٹ ڈیزائن بھی ہے۔

سائیڈ پروفائل میں کسی دوسرے کمپیکٹ فیملی سیڈان سے ملتی جلتی ہے جس میں کچھ تیز لکیریں ہیں ، 15 انچ کے کھوٹ پہیوں کا اوسط نظر آنے والا سیٹ ، اور جسمانی رنگ کے دروازے والے ہینڈلز جو کار کو کلینر نظر دیتے ہیں۔

 

وزن اور طول و عرض:

یہاں تینوں کاروں کے تناسب کے بارے میں معلوم ہے:


MeasurementsHonda CityToyota YarisChangan Alsvin
Wheel Base2,550 mm2,250 mm2,610 mm
 Overall Width1,695 mm1,730 mm1,745 mm
Overall Length4,395 mm4,425 mm4,390 mm
Overall Height1,480 mm1,475 mm1,468 mm
Kerb Weight (Top Trim Level)1,155 kg1,100 kg1,240 kg

 

 

 Specs and Features:

چشمی اور خصوصیات:

یہ موازنہ صرف پیش کردہ خصوصیات کی مکمل رینج کا تعین کرنے کے لئے ٹاپ مختلف حالتوں کے درمیان ہے۔ تینوں کاروں کے چشمی اور خصوصیات مندرجہ ذیل ہیں۔

Specs and FeaturesHonda City 1.5 Aspire A/TToyota Yaris 1.5 ATIV X CVTChangan Alsvin 1.5 Lumiere
Safety 
Central Power Door LocksYesYesYes
Immobilizer System and Burglar AlarmYesYesYes
Parking SensorsNoNoYes (rear only)
Backup CameraYesYesYes
Fog LightsYesYesNo
Daytime Running LightsNoYesYes
ABS BrakesYesYesYes
Hill-start AssistNoYesNo
Cruise ControlNoNoYes
Airbags022
Convenience 
Infotainment SystemYesYesYes
Advanced Gauge Cluster with a Digital ScreenNoYesYes
12 Volt SocketYesYesYes
USB ConnectivityYesYesYes
Outside Rear View Mirror Electric FoldingNoNoYes + Heated
Keyless Entry and Push StartKey Entry onlyYesYes
SunroofNoNoYes
Steering Wheel Multimedia-Control SwitchesNoYesYes
Adjustable Steering WheelYesYesYes
ISO Fix Child Seat AnchorsNoYesYes

 

 

 

قیمت:

یہ وہ جگہ ہے جہاں مارکیٹ میں نیا کھلاڑی مقابلہ کے لئے ایک قابل اعتبار خطرہ ہے۔ تینوں کاروں کے تمام ٹرم لیول کی قیمتیں درج ذیل ہیں۔


Toyota Yaris

  • 1.3 GLI M/T: PKR 2,509,000
  • 1.3 GLI CVT: PKR 2,689,000
  • 1.3 ATIV M/T: PKR 2,619,000
  • 1.3 ATIV CVT: PKR 2,769,000
  • 1.5 ATIV X M/T: PKR 2,829,000
  • 1.5 ATIV X CVT: PKR 2,999,000

Honda City
  • 1.3 i-VTEC M/T: PKR 2,449,000
  • 1.5 i-VTEC M/T: PKR 2,529,000
  • 1.3 i-VTEC Prosmatec: PKR 2,639,000
  • 1.5 i-VTEC Prosmatec: PKR 2,699,000
  • 1.5  Aspire M/T: PKR 2,699,000
  • 1.5 Aspire Prosmatec: PKR 2,859,000

Changan Alsvin
  • 1.37 Comfort M/T: PKR 2,199,000
  • 1.5 Comfort DCT: PKR 2,399,000
  • 1.5 Lumiere DCT: PKR 2,549,000

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے