Changan Alsvin Vs. Honda City Vs. Toyota
Yaris – Which is the Best Compact Sedan [Comparison] |Today's Information
چانگن
السوین بمقابلہ ہونڈا سٹی بمقابلہ ٹویوٹا یارس - کون سا کمپیکٹ سیڈان [موازنہ] | آج
کی معلومات
اس
مضمون میں ، ہم ٹویوٹا یارس کے ساتھ چانگن البسوین کی نمایاں خصوصیات اور چشمی کا موازنہ
کریں گے۔ السوین مقامی سیڈن طبقہ میں ایک نیا داخلہ ہے ، کیوں کہ آج اس کی نقاب کشائی
کی گئی ہے۔
پاکستانی
آٹوموبائل مارکیٹ کا سب کمپپیکٹ سیڈان طبقہ طویل عرصے سے پریشانی کا باعث رہا ہے۔ ہونڈا
سٹی شاید اس مخصوص طبقے کا سب سے لمبا ترین مقام ہے جبکہ دوسرے لوگ آتے ہی رہتے ہیں۔
یہ
ایک دلچسپ اضافہ ہے ، کیونکہ خریداروں کے پاس اس زمرے میں ایک اور آپشن ہوگا۔ دریں
اثنا ، یارس گذشتہ تین ماہ میں ریکارڈ اعلی فروخت کے ساتھ اپنے زمرے میں غلبہ حاصل
کررہی ہے۔ ٹویوٹا کی کار یہاں تک کہ ذکر شدہ مدت میں ہونڈا سٹی اور سوک کو مشترکہ طور
پر بھی فروخت کردی۔
ان
دو سیڈان کاروں کے مابین مختصر موازنہ کیا جارہا ہے۔ اس آرٹیکل میں ، ہم ان کاروں کے
سب سے اوپر موجود لائن مختلف حالتوں کا موازنہ کریں گے۔
Engine and Power Train:
انجن
اور پاور ٹرین:
چانگن
السوین میں 1480cc انجن ہے ، جو
106hp ،
اور 145 Nm Torque تیار کرتا ہے۔ دریں اثنا ، یارس 1496cc انجن کے ساتھ آتا ہے ، جس کی پیداوار 106hp اور 140Nm Torque ہے۔ اس کا مطلب
یہ ہے کہ السوین کا انجن سائز میں تھوڑا سا چھوٹا ہے۔ تاہم ، یہ اپنے حریف کے مقابلے
میں زیادہ ٹارک اور ایک ہی ہارس پاور بناتا ہے۔
Transmission-Changan Alsvin Vs. Toyota
Yaris:
ٹرانسمیشن-چینگن
البسوین بمقابلہ۔ ٹویوٹا یارس:
ٹویوٹا
نے یارس میں 7 اسپیڈ سی وی ٹی نصب کی ہے ، جبکہ السوین 5 اسپیڈ ڈی سی ٹی آٹو ٹرانسمیشن
کے ساتھ آئے گا۔ یہ بتانا ضروری ہے کہ سی وی ٹی کے مقابلے میں ڈی سی ٹی جدید ترین ٹیکنالوجی
ہے۔
Headlamps:
ہیڈ
لیمپس:
چانگن
کے السوین ایڈجسٹ ایبل ہالوجین پروجیکٹر کے سامنے والے لیمپ رکھتے ہیں ، جبکہ یارس
کے سامنے میں سادہ ہیلوجن لائٹس ہیں ، جس نے اس زمرے میں السوین کو اپنا ہاتھ دیا ہے۔
مزید یہ کہ ، دونوں کاروں میں ان میں دن کے وقت رننگ لائٹس (DRLs) موجود ہیں۔
پارکنگ
سینسرز- چانگن البسوین بمقابلہ۔ ٹویوٹا یارس:
ٹویوٹا
کے ذریعہ سیڈن میں پارکنگ سینسر نہیں ہے۔ تاہم ، السوین نے اس فیچر کو پیش کیا ہے ،
جو اس حصے میں کار کے لئے ایک بہترین خصوصیت ہے۔ ادھر ، دونوں سیڈان کے پاس پیچھے کیمرے
ہیں۔
Sunroof:
سنروف:
چینگن
نے اپنے پالکی میں سن روف لگا دی ہے ، جو پاکستان میں ان کاروں میں اتنی عام بات نہیں
ہے ، جبکہ یارس یہ خصوصیت پیش نہیں کرتا ہے۔
ٹچ
اسکرین سائز:
یارس
کی اس میں 6.8 انچ کی ٹچ اسکرین ہے ، جبکہ السوین 7 انچ کی سکرین کے ساتھ ہے۔
سیفٹی-چینگن
البسوین بمقابلہ ٹویوٹا یارس:
یارس
اور السوین دونوں کے پاس 2 ایر بیگ ہیں جن سے وہ اس سلسلے میں برابر ہیں۔
کروز
کنٹرول:
السوین
کروز کنٹرول کے ساتھ آیا ہے ، جو بغیر کسی پریشانی کے طویل راستوں پر گاڑی چلانے کی
ایک بہترین خصوصیت ہے۔ دریں اثنا ، یارس کے پاس یہ اختیار نہیں ہے۔
قیمت:
جب
تک کہ کرولا
XLI اور
GLI مارکیٹ میں تھے ، وہ زیادہ تر خریداروں کے ل purchase خریداری کا
پہلا انتخاب رہے ، خاص طور پر ان کی وشوسنییتا اور حیرت انگیز پنروک قیمت کے سبب۔ ان
کے جانے کے بعد ، بظاہر یہ طبقہ ایک بار پھر ‘پیسے کی اچھی قیمت’ تجویز سے محروم ہے۔
ہونڈا سٹی ایک دہائی پرانی ، ننگی ہڈیوں والی کار ہے جس میں صرف کچھ اپ گریڈ ہیں جو
بعد کے سامان کی دکان سے خریدی جاسکتی ہے ، جبکہ یاریس ، اگرچہ تازہ ترین ہے ، لیکن
یہ سب کمپیکٹ کمپن سیڈان کے لئے بہت مہنگا ہے۔
تاہم
، اس طبقہ میں تیسرے مدمقابل کی حالیہ اندراج کے ساتھ - چانگن السوین - سبکمپیکٹ سیڈان
طبقہ میں ایک نمایاں نمونہ شفٹ ہوسکتا ہے۔
السوین
کو 11 دسمبر 2020 کو اپنے ڈیزائن اور خصوصیات کی بنا پر کسی حد تک قابل تحسین کار خریداروں
کے لئے لانچ کیا گیا تھا۔ اس مثبت ردعمل کو برقرار رکھا گیا جب چانگن نے آلسوین مختلف
حالتوں کی قیمتوں کا انکشاف کیا (بعد میں مضمون میں اس پر تبادلہ خیال کیا جائے)۔
یہاں
یہ دیکھنا ہے کہ یہ تینوں کاریں ایک دوسرے کے ساتھ کس طرح موازنہ کرتی ہیں:
ڈیزائن:
ہونڈا
سٹی:
پانچویں
نسل کا ہونڈا شہر نسبتا famous مشہور ہے کیونکہ یہ دس سال سے زیادہ
عرصہ سے پاکستان میں ہے۔ آج کل اس کی قدیم شکل کے باوجود ، جب یہ پہلی بار پاکستان
میں ڈیبیو ہوئی تھی تو ، یہ ایک بہتر نظر آنے والی کاروں میں سے ایک تھی۔
![]() |
جب
ہر آٹومیکر ایک ہموار اور گول بند ڈیزائن کا انتخاب کر رہا تھا ، اس شہر میں استرا
تیز لائنیں ، ایک جارحانہ سامنے والا پہلو ، اور ہونڈا کا ٹریڈ مارک ہنکرڈ ڈاون مؤقف
تھا جس کی وجہ سے یہ ایک چیکنا پروفائل کے ساتھ اسپورٹی نظر آرہا تھا۔
جبکہ
کار کا سامنے کا حص
sharpہ تیز اور جارحانہ نظر آتا ہے ، لیکن اس کا عقبہ مقابلہ
کے مقابلے میں مکمل ہے۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ عقبی اختتام بدصورت ہے۔ در حقیقت
، پچھلی طرف اسی طرح کی تیز لکیریں ، قدرے متنازعہ پینٹاگونل ٹیل لائٹس ، اور ایک انوکھا
رئیر بمپر ڈیزائن کار کے مجموعی سیلوٹ کو پورا کرتا ہے اور اس کی اہم خوبصورتی میں
اضافہ کرتا ہے۔
ٹویوٹا
یارس:
ٹویوٹا
یارس نے پچھلے سال پاکستان میں عوام کی طرف سے مخلوط استقبال کے لئے آغاز کیا ، جس
کی زیادہ تر وجہ اس کے متنازعہ ڈیزائن کی وجہ سے تھی۔
سامنے
والے حصے میں ، یاریس کی گول نظر آتی ہے جو تیز ہائائیلٹ ڈیزائن کے ساتھ قدرے جھڑپ
میں ہوتی ہے جس میں سامنے کے بجائے ایک بڑے حصے کا احاطہ ہوتا ہے۔ ہیڈلائٹس کے درمیان
چھوٹی چھوٹی گرل ، نیچے بھاری بمپر گرل ، اور ہڈ کی غیر روایتی اونچائی سامنے کا حصہ
قدرے غیر متزلزل نظر آتی ہے۔
وہی
خصوصیات ضمنی طور پر مشاہدہ کی جاسکتی ہیں کیونکہ بڑا سائیڈ پروفائل اور چھوٹا ٹائر
سائز بھی ایک دوسرے سے متصادم ہوتا ہے۔
چانگن
السوین:
جیسا
کہ کہا جاتا ہے کہ ، ‘جدید تر بہتر ہے’ ، السوین سیڈان بھی اس حقیقت سے فوائد حاصل
کرتا ہے کہ یہ مقامی کمپیکٹ سیڈان طبقہ کی باقی جدید ترین کاروں سے مختلف نظر آتی ہے۔
السوین
ایک مہذب نظر آنے والی کار ہے جس میں ایک جارحانہ اور اسٹائلش فرنٹ فاسسہ ہے۔ اس میں
ایک بڑی اور مسلط کرنے والی فرنٹ گرل ، ہیڈلائٹس کی ایک تیز جوڑی ، جدید ترین ایل ای
ڈی ڈی آرس ، اور ہموار فرنٹ ڈیزائن بھی ہے۔
سائیڈ
پروفائل میں کسی دوسرے کمپیکٹ فیملی سیڈان سے ملتی جلتی ہے جس میں کچھ تیز لکیریں ہیں
، 15 انچ کے کھوٹ پہیوں کا اوسط نظر آنے والا سیٹ ، اور جسمانی رنگ کے دروازے والے
ہینڈلز جو کار کو کلینر نظر دیتے ہیں۔
وزن
اور طول و عرض:
یہاں تینوں کاروں کے تناسب کے بارے میں معلوم ہے:
Measurements | Honda City | Toyota Yaris | Changan Alsvin |
Wheel Base | 2,550 mm | 2,250 mm | 2,610 mm |
Overall Width | 1,695 mm | 1,730 mm | 1,745 mm |
Overall Length | 4,395 mm | 4,425 mm | 4,390 mm |
Overall Height | 1,480 mm | 1,475 mm | 1,468 mm |
Kerb Weight (Top Trim Level) | 1,155 kg | 1,100 kg | 1,240 kg |
چشمی
اور خصوصیات:
یہ
موازنہ صرف پیش کردہ خصوصیات کی مکمل رینج کا تعین کرنے کے لئے ٹاپ مختلف حالتوں کے
درمیان ہے۔ تینوں کاروں کے چشمی اور خصوصیات مندرجہ ذیل ہیں۔
Specs and Features | Honda City 1.5 Aspire A/T | Toyota Yaris 1.5 ATIV X CVT | Changan Alsvin 1.5 Lumiere |
Safety | |||
Central Power Door Locks | Yes | Yes | Yes |
Immobilizer System and Burglar Alarm | Yes | Yes | Yes |
Parking Sensors | No | No | Yes (rear only) |
Backup Camera | Yes | Yes | Yes |
Fog Lights | Yes | Yes | No |
Daytime Running Lights | No | Yes | Yes |
ABS Brakes | Yes | Yes | Yes |
Hill-start Assist | No | Yes | No |
Cruise Control | No | No | Yes |
Airbags | 0 | 2 | 2 |
Convenience | |||
Infotainment System | Yes | Yes | Yes |
Advanced Gauge Cluster with a Digital Screen | No | Yes | Yes |
12 Volt Socket | Yes | Yes | Yes |
USB Connectivity | Yes | Yes | Yes |
Outside Rear View Mirror Electric Folding | No | No | Yes + Heated |
Keyless Entry and Push Start | Key Entry only | Yes | Yes |
Sunroof | No | No | Yes |
Steering Wheel Multimedia-Control Switches | No | Yes | Yes |
Adjustable Steering Wheel | Yes | Yes | Yes |
ISO Fix Child Seat Anchors | No | Yes | Yes |
قیمت:
یہ
وہ جگہ ہے جہاں مارکیٹ میں نیا کھلاڑی مقابلہ کے لئے ایک قابل اعتبار خطرہ ہے۔ تینوں
کاروں کے تمام ٹرم لیول کی قیمتیں درج ذیل ہیں۔
Toyota Yaris
- 1.3 GLI M/T: PKR 2,509,000
- 1.3 GLI CVT: PKR 2,689,000
- 1.3 ATIV M/T: PKR 2,619,000
- 1.3 ATIV CVT: PKR 2,769,000
- 1.5 ATIV X M/T: PKR 2,829,000
- 1.5 ATIV X CVT: PKR 2,999,000
- 1.3 i-VTEC M/T: PKR 2,449,000
- 1.5 i-VTEC M/T: PKR 2,529,000
- 1.3 i-VTEC Prosmatec: PKR 2,639,000
- 1.5 i-VTEC Prosmatec: PKR 2,699,000
- 1.5 Aspire M/T: PKR 2,699,000
- 1.5 Aspire Prosmatec: PKR 2,859,000
- 1.37 Comfort M/T: PKR 2,199,000
- 1.5 Comfort DCT: PKR 2,399,000
- 1.5 Lumiere DCT: PKR 2,549,000
0 تبصرے
Please do not enter any spam link in the comment box.