Today’s Information

6/recent/ticker-posts

FAW is developing an all-electric Hypercar Ultra-Luxery |Today's Information

 

FAW is developing an all-electric Hypercar Ultra-Luxe:

عمومی الیکٹرک الٹرا لگژری ہائپر کار تیار کرنے کے لئے عمومی سوالات:


Today's Information

الیکٹرک گاڑی (ای وی) کا میدان حال ہی میں عالمی آٹوموٹو انڈسٹری میں توجہ کا مرکز رہا ہے کیونکہ نئی مصنوعات اور نئے کھلاڑی دونوں ہی آٹوموبائل کے تصور میں ردوبدل کر رہے ہیں جیسا کہ ہم جانتے ہیں۔ اگرچہ بظاہر ای وی ٹیکنالوجی کے معمول بننے سے پہلے ابھی بہت طویل سفر طے کرنا باقی ہے ، لیکن ایسا لگتا ہے کہ اس کی مانگ میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے۔

 

 

چین ان چند معیشتوں میں سے ایک ہے جو ای وی ڈومین میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کررہی ہیں ، BYD ، SAIC ، اور FAW جیسی آٹوموٹو کمپنیوں کے ساتھ ، بجلی کی طاقت میں مکمل منتقلی کے جارحانہ تعاقب میں۔ ان میں سے ایک آل الیکٹرک ہائپرکار تیار کرنے کے لئے ایک اطالوی ای وی اسٹارٹ اپ کے ساتھ شراکت قائم کرنے کے خواہاں بھی ہے۔

اٹلی میں واقع ای وی اسٹارٹ اپ جسے سلک ای وی کہا جاتا ہے وہ "الٹرا-لگژری ہائپر کار" کے تعاون سے فرسٹ آٹوموبائل ورکس (ایف اے ڈبلیو) کے ساتھ شراکت کرے گا۔ ’ایس 9‘ ڈب ہونے کے بعد ، یہ ہائپرکار سلک ای وی تیار کرے گا اور تیار کرے گا ، اس کے ساتھ چینی کار ساز کمپنی اپنی تکنیکی مہارت اور مالی عضلات کو اسٹارٹ اپ کمپنی کی مدد کے لئے استعمال کرے گا۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا ہے کہ اس گاڑی کی مارکیٹنگ ’ہانگکی‘ برانڈ نام کے تحت کی جائے گی ، جو ایک ہی برانڈ ہے جو H9 تیار کرتا ہے ، جو ایک رولس راائس گھوسٹ کے چینی برابر ہے۔ اطلاعات کے مطابق یہ گاڑی الفا رومیو ، لیمبرگینی ، اور ووکس ویگن آڈی گروپ (وی اے جی) کے سابق ڈیزائنر والٹر ڈی سلوا کے ذریعہ تیار کی جائے گی۔

Today's Information

 

رپورٹ کے مطابق ، کار پروجیکٹ چین کی بیلٹ اینڈ روڈ انیشی ایٹو (بی آر آئی) کی ایک مصنوع ہے جو یورپ سمیت دنیا کے مختلف خطوں میں چل رہا ہے۔ چین کا مقصد دنیا کے مختلف خطوں میں مختلف ترقیاتی منصوبوں کو متعارف کراتے ہوئے پوری دنیا میں اپنے معاشی نقوش کو بڑھانا ہے۔

چین بین الاقوامی منڈیوں میں اپنی ای وی فروخت کرنے کی بھی کوششیں کر رہا ہے۔ اگرچہ اس سلسلے میں بہت ساری زمین کو احاطہ کرنے کی ضرورت ہے ، تاہم ، اس انتہائی الٹرا عیش و عشرت کی ترقی کو ساکھ حاصل کرنے کے معاملے میں ملک کی ای وی مصنوعات کے لئے ایک بہت بڑا سنگ میل ثابت ہوگا۔

یہ ہائپرکار چین کا پہلا بیلٹ اینڈ روڈ برقی گاڑی منصوبہ ہے:

ایک نئی انجینئرنگ اور ڈیزائن اسٹارٹ اپ جو کہ ریشم ای وی کا ہیڈ کوارٹر ہے اٹلی کی قابل احترام موٹر ویلی میں واقع ہے ایک برقی ہائپرکار بنانے کی صرف ایک اور کوشش سے زیادہ ہے۔ یہ چین کے بڑے پیمانے پر بیلٹ اینڈ روڈ منصوبے کے لئے بھییئک کا تازہ ترین تیر ہے ، حالانکہ پہلا پہلا الیکٹرک کاروں کا سودا کرتا ہے۔

 

ریشم ای وی نے منگل کے روز اعلان کیا ہے کہ وہ لیمبرگینی اور فراری کے آبائی علاقے میں ایس 9 نامی ایک ”الٹرا لگژری ہائپرکار“ کو مشترکہ طور پر تیار کرے گا جو چین کی اصل سرکاری ملکیت ساز کمپنی ، پہلی آٹوموبائل ورکس (ایف اے ڈبلیو) کے ساتھ ہے۔ ایس 9 چینی آٹومیکر کے دیرینہ ہانگکی برانڈ کا حصہ ہوگا ، جس کا مطلب ہے "سرخ پرچم" اور زیادہ وسیع پیمانے پر دستیاب ہونے سے پہلے ایک بار خصوصی طور پر اعلی سرکاری چینی عہدیداروں کے لئے بنایا گیا تھا۔

Today's Information

 

دونوں کمپنیوں نے ایک چھیڑنے والی شبیہہ کے لئے S9 ، یا کسی بھی تصویر کے بارے میں کوئی وضاحت جاری نہیں کی۔ ایک پریس ریلیز میں ، ریشم ای وی نے کہا کہ وہ گاڑیاں جو ایف اے ڈبلیو کے ذریعہ بنتی ہیں ، وہ "متحرک ، پائیدار ، اور خصوصی ڈرائیونگ کے تجربے کو یکجا کرتے ہوئے جدید ٹیکنالوجی اور جدت طرازی کے استعمال کو جوڑیں گی ، جو چین اور دنیا کو اگلی نسل کی عیش و آرام کی نئی نسل فراہم کریں گی۔ توانائی کی گاڑیاں۔ منگل کے روز اعلان کردہ چند چیزوں میں سے ایک یہ ہے کہ یہ کار والٹر ڈی سلوا نے ڈیزائن کی ہے ، جس نے الفا رومیو ، اوڈی اور لیمبورگھینی کے لئے گاڑیاں اسٹائل کیں اور 2000 کے آخر میں اور سن 2010 کی دہائی کے اوائل میں ووکس ویگن گروپ کے لئے ڈیزائن تیار کیا تھا۔

 

چین کا بیلٹ اینڈ روڈ پہل ایشیاء ، یورپ اور افریقہ میں بنیادی ڈھانچے کے منصوبوں کو فروغ دینے کی ایک وسیع کوشش ہے جو مجموعی طور پر ، قدیم طور پر قدیم سلک روڈ کا سراغ لگاتا ہے۔ یہ منصوبے درجنوں ممالک پر محیط ہیں اور سائز اور وسعت میں مختلف ہیں۔ یہاں بڑے پیمانے پر ریلوے ، پن بجلی گھر ، ڈیم اور پل ہیں۔ اور کچھ جگہوں پر ، جبوتی کی طرح ، چین بھی مذکورہ بالا تقریبا. سبھی کو کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔

اگرچہ چینی حکومت نے بیلٹ اینڈ روڈ کے اقدام کو ایک سفارتی اور معاشی مواقع کی حیثیت سے تیار کیا ہے ، لیکن اس ملک پر یہ الزام لگایا گیا ہے کہ وہ اپنے کچھ چھوٹے شراکت داروں کو قرضوں کی زد میں لے کر بیجنگ کے اثر و رسوخ کا شکار ہے۔ دوسرے پروجیکٹس کو غیر معمولی طور پر مبہم بولی لگانے کے عمل کے دوران چینی تعمیراتی کمپنیوں کے استعمال کی حمایت کرنے ، یا اس کی ضرورت کرنے پر بھی تنقید کا نشانہ بنایا گیا ہے۔

 

چین کے بہت سے ای وی اسٹارٹ اپ کا طویل عرصہ سے مقصد یہ تھا کہ وہ ملک سے باہر پھیل جائے ، حالانکہ صرف ایک - ایکس پیینگ - نے دسمبر میں یوروپ پہنچنے کے بعد اس وعدے پر عمل کیا ہے۔ بڑے ، زیادہ قائم کار ساز کمپنیوں نے چین کے اندر صارفین کی برقی گاڑیوں کے وسیع مواقع سے فائدہ اٹھانے پر اپنی توجہ مرکوز رکھی ہے ، خاص طور پر اس کے بعد جب حکومت نے کچھ سال پہلے صاف انرجی گاڑیوں کی حمایت کرنا شروع کی تھی۔ (تجارتی گاڑیاں ایک الگ کہانی ہیں۔ مثال کے طور پر ، بڑی کار ساز کمپنی بی وائی ڈی ، امریکہ میں برقی بسیں فروخت کرتی ہے۔)

Today's Information

 

بجلی کی گاڑیوں کی ٹکنالوجی کی پختگی ، اور چین سپلائی چین کے زیادہ تر حصول پر قابو پانے کے ساتھ ، کسی قائم کھلاڑی سے ظاہری توسیع ہی سمجھ میں آتی ہے۔ اور ایف اے ڈبلیو ریشم ای وی کے لئے غیر حیرت انگیز شراکت دار ہے۔ نہ صرف پورے چین میں کمپنی کا ہنکی برانڈ قابل شناخت ہے ، بلکہ ایف اے ڈبلیو نے الیکٹرک گاڑیوں میں بھی دلچسپی ظاہر کی ہے ، جس سے کٹ اسٹارٹ ای وی اسٹارٹ بائٹن میں مدد ملی ہے۔

 

ایک بار بٹن کے اپنے عالمی عزائم تھے۔ لیکن یہ پچھلے سال مالی پریشانی میں پڑ گیا تھا اور اب وہ امریکہ سے پیچھے ہٹ رہا ہے اور مبینہ طور پر ایف اے ڈبلیو میں شامل ہوگیا ہے۔ (بٹن کارسٹن بریٹ فیلڈ کے سابق سی ای او ، جو اب فراڈے فیوچر کی حیثیت رکھتے ہیں ، نے چینی حکومت پر الزام لگایا کہ وہ 2019 میں ایف اے ڈبلیو کے ذریعے اسٹارٹ اپ پر اثر و رسوخ ڈال رہی ہے۔)

 

اگرچہ اٹلی ایک ہائپ کار کو بنانے اور فروخت کرنے کے لئے ایک ہدف مارکیٹ کی حیثیت سے سمجھتا ہے ، لیکن اس طرح کے منصوبے کے لئے یہ ایک منطقی سیاسی شراکت دار بھی ہے ، کیونکہ بیلٹ اینڈ روڈ اقدام کی تائید کرنے والی یہ پہلی جی 7 قوم ہے۔

 

ایف اے ڈبلیو کے چیئرمین اور پارٹی سکریٹری سو لیوپنگ نے ایک پریس ریلیز میں کہا ہے کہ ریشم ای وی کے ساتھ مشترکہ منصوبہ "چین ، اٹلی اور عالمی آٹوموٹو صنعت کے لئے بیلٹ اینڈ روڈ اقدام کے تحت ایک اہم سنگ میل کی نشاندہی کرتا ہے۔"

 

"یہ ایف اے ڈبلیو کے لئے ایک منفرد موقع ہے کہ وہ چین کی آٹوموٹو انڈسٹری کا مرکز جِلین صوبے میں اپنی کار سازی کی خوبی کی وراثت پر قائم ہو۔ ، اور عالمی معیار کی انجینئرنگ - نئی توانائی کی گاڑیوں میں نیا معیار بننے کے لئے ، "سو نے کہا۔

ایک تبصرہ شائع کریں

0 تبصرے